درباره ما

درباره CRO24

خیلی‌ها وب24 را به تخصص و سابقه‌اش در سئو و بعد از آن طراحی سایت و تولید محتوا می‌شناسند. اما اگر فکر می‌کنید مجموعه این اتفاق‌ها فقط به معنی اجرای یک سری فرایندهای مشخص برای گرفتن بهترین نتایج در موتورهای جستجوست، سخت در اشتباهید!

رسیدن به بهترین جایگاه در موتورهای جستجو و به‌ویژه گوگل فقط بخشی از ماجرای بهینه‌سازی سایت است. ما در سئو باید موارد بسیار زیادی را در نظر بگیریم تا بتوانیم به کسب‌وکارها کمک کنیم. مهمترین مواردی که در گرفتن بهترین نتایج به ما کمک می‌کند را می‌توانید در گزینه‌های زیر ببینید:

  • شناخت دقیق کسب‌وکار و موقعیت آن در بازار
  • شناخت درست بازار هدف، مخاطبان و نیاز آنها
  • بررسی دقیق رقبا و تحلیل موفقیت آنها
  • شناخت دقیق نسبت به تمام بخش‌های یک کسب‌وکار و ارتباط میان واحدهای مختلف
  • بررسی استراتژی‌ها و اهداف مجموعه
  • بررسی و تحلیل اقدامات انجام شده قبلی
  • و...

اما این تمام ماجرا نیست! با وجود کسب نتایج خوب در گوگل، مدیران کسب‌وکارها به ترافیک ورودی زیاد و نتایج قابل قبول قانع نمی‌شوند و دنبال فروش بیشتر هستند. همین موضوع ما را به سمت حلقه‌ای مفقوده برد تا ببینیم چرا فروش مطلوب اتفاق نمی‌افتد.

 حالا زمان این است که از بررسی‌های دقیق انجام شده روی کسب‌وکار، فرایندها، محصولات، مشتریان و... و نتایج به‌دست آمده به بهترین شکل استفاده کنید. حاصل این بررسی‌ها و نتایج، تولد سرویسی جدید به نام CRO24 است که به صورت تخصصی خدمات «بهینه‌سازی نرخ تبدیل» را انجام می‌دهد تا در کنار نتایج خوب بتوانید با بهینه‌سازی‌های لازم و برطرف کردن مشکلات موجود، بیشترین فروش را داشته باشید.

از بازدیدکننده، مشتری می‌گیریم!

در واقع حلقه مفقوده ماجرا اینجاست که مخاطب همیشه به شکلی که ما تصور می‌کنیم فکر نمی‌کند و باید ساده‌ترین مسیر را برای رسیدن به خواسته‌هایش فراهم کنیم. از طرف دیگر موارد زیادی وجود دارد که از چشم شما دور می‌مانند.

ما در CRO24 با بهینه‌سازی فرایندهای خرید، تحلیل داده‌ها و بررسی رفتار مخاطبان به شما کمک می‌کنیم تا با یک سری بهینه‌سازی‌های لازم و اصلاح فرایندها بتوانید نرخ تبدیل سایتتان را افزایش بدهید و در نتیجه نرخ بازگشت سرمایه بهتری داشته باشید.

تیم تخصصی CRO24 با بررسی مشکلات سایت‌های قبلی و استفاده از ابزارهای تخصصی لازم به این نتیجه رسیده‌اند گاهی این تغییرات خیلی هم پیچیده نیست و حتی تغییر یک المان گرافیکی یا یک دعوت به اقدام (Call To Action) می‌تواند تاثیر شگرفی داشته باشد.

فروشت رو بیشتر کن